vrijdag 21 september 2018

Heel veel dank!


Lieve lieve lezers….

Wat heb ik de afgelopen weken ontzettend veel lieve mails, kaarten, en reacties op mijn blog van jullie ontvangen na het overlijden van mijn man Wim.
Was echt overweldigend!



Het is voor mij onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken, maar bij deze, jullie waren mij tot grote steun.
We hebben een prachtige uitvaart gehad met heel veel bezoekers en mooie muziek die Wim en ik samen hadden uitgezocht.

Momenteel heb ik het verschrikkelijk druk met alles regelen, wat komt er een hoop bij kijken, geen tijd eigenlijk om stil te staan bij wat ik voel.
Ook qua quiltwerk komt er vrijwel niets uit mijn handen, maar dat komt vast weer helemaal goed.

Dus nog een tijdje blogstilte hier, maar ik lees wel steeds heel trouw jullie blogs hoor, ben veel te nieuwsgierig wat jullie allemaal maken en beleven, maar reacties van mij blijven nog even uit.
Nogmaals veel dank.

Liefs,
Floor

24 opmerkingen:

  1. Dag Floor, wat fijn dat je kunt terugkijken op een mooi afscheid. Een mooi afscheid wens je iedereen toe. Tenslotte doet iedereen zijn best iets van het leven te maken wat niet bij iedereen vanzelfsprekend is of makkelijk afgaat. Papierwerk is sowieso niet leuk. Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weer even iets korts van je te horen Floor. Ik (en ik denk veel van je vaste lezers) denk regelmatig aan je. Neem vooral je tijd om de dingen te doen die moeten gebeuren, en tijd voor jezelf, het bloggen en reageren heeft nu geen prioriteit. Lieve groet, Gert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Gert. Ik denk veel aan je. Het zal allemaal nog zo onwerkelijk voor je zijn en allemaal nog een plekje moeten krijgen. Fijn dat je kunt terugkijken op een mooi afscheid en steun van vele dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Floor, fijn om iets van je te horen. Heel veel sterkte en weet dat ik veel aan je denk en hoop dat je de kracht vind om deze moeilijke tijd door te komen. Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps! Vergeten zelf eerst een reactie te geven, anders komen jullie reacties niet binnen in de mailbox.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem je tijd Floor, er komt een dag dat je weer voorzichtig de eerste schreden zet op het creatieve pad, dat verloochent zich niet. Heel veel sterkte met alles, lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem de tijd en hou de mooie herinneringen goed vast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snappen we allemaal, lieve Floor. Heel veel succes en sterkte met al het regelwerk. Ik hoop dat dat spoedig rondkomt, zodat je je weer op andere dingen kunt richten en kunt uitblazen van deze intensieve tijd.

    Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om even wat van je te lezen. Wat heerlijk dat je met een goed gevoel kunt terug kijken op het afscheid van WIm. Juist nu is het belangrijk dat je er zeker van bent dat je het goed hebt gedaan. Doe jij maar rustig aan, het zijn nu drukke rare weken waarin je vooral geleefd wordt. Heel veel sterkte en lieve mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om weer wat van je te lezen, Floor. En fijn dat het goed is gegaan. Sterkte met alle regelwerk gewenst hoor. Neem je tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je even wat van je laat horen, ook ik denk regelmatig aan je. Veel sterkte met het regelen, en doe rustig aan. Lieve groeten en een grote knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, dat je een berichtje voor ons lezers schreef. Fijn voor je dat je met een goed gevoel kan terugzien op het afscheid van jouw Wim. En nu proberen om alles one by one te doen, want er zal nog veel op je af komen en er zal nog veel te regelen zijn. Ik wens je bij alles heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Floor, we begrijpen allemaal dat je rust nodig hebt om alles te regelen in deze verdrietige tijd. Hopelijk heb je mensen om je heen die je daarbij helpen. Knuffel voor jou en Jody.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Floor. Wat knap dat je weer een berichtje schrijft. Het is heel fijn dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen. Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd, want al het regelen zal ook niet meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, er is veel te regelen na een overlijden. Eigenlijk is het erg dat je je daar allemaal mee bezig moet houden en bijna niet aan rouwen toe komt...
    Neem je tijd hoor en ik denk met regelmaat aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Floor, ik lees nu pas jouw bericht over het overlijden van jouw man. Gecondoleerd met dit verlies en ik wens je veel sterkte en mooie levens herinneringen toe.
    Dapper dat je het ons hebt laten weten en ook dit laatste bericht hebt kunnen schrijven. Ik denk aan je.
    Liefs van ALice.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Floor neem de tijd voor jezelf en voor al het regelwerk. Denk goed om jezelf. Sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn wat van je te horen.
    Eerst de boel op de rails en het quilten komt vanzelf wel weer.
    Neem er vooral de tijd voor.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu alweer paar weken verder. De tijd gaat snel. Kijk naar buiten en ook vandaag schijnt de zon weer voor jou! Liefs en sterkte Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een verlate reactie...heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van het verlies van je man. Liefs en een dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sterkte hoor Floor in deze drukke tijd om alles te regelen.
    Komt zoveel kijken toch.
    Maar denk ook aan je eigen hoor en doe rustig aan we begrijpen je hoor............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik denk veel aan je Floor. Dat lijkt me zĂł moeilijk om na zo'n verlies zoveel te moeten regelen. Maar er komt straks tijd om alles te verwerken en ook om weer bezig te zijn waar je voldoening in vindt.
    Heel veel liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen