zaterdag 18 mei 2019

Weer thuis!

Lieve schatten allemaal,
Wat werd ik blij met die vele lieve reacties op mijn blog, per mail en zelfs met een felicitatiekaart, n.a.v. mijn blije nieuws van verleden week over mijn lieve vriend waarmee ik van de week een midweekje weg ging. Dank jullie wel, het heeft ons goed gedaan, want we vonden het best een beetje spannend om het bekend te maken op mijn blog.


We hebben het leuk gehad. Prachtig weer ook al was het best nog koud. Romantische kaarsjes gebrand voor F en T. 😍


We hadden een mooi huisje.


Jody was ook mee, dus hebben we lekker gewandeld in het bos.


Op onze leeftijd vonden we het wel leuk (en ver genoeg) om de kabouterroute voor de kleintjes te lopen, het moet tenslotte niet te vermoeiend worden. 😀


Kijk, hier wonen ze, in een holle boom...


Hun wasje hangt er ook...


Ze hebben ook logeerhuisjes...



En werd hun picknicktafel uitgeprobeerd.


Werd ik ook gefotografeerd...


… toen ik met Jody in de reuze paddenstoel stond.


Na afloop van de spannende wandeling een selfie gemaakt toen we aan een lekkere krentenwegge zaten.
Wat een lief stel hè?


We gingen ook naar Ootmarsum en bezochten deze mooie kerk om voor onze overleden partners een kaarsje te branden.


Naar het Ton Schulten museum geweest, waar we niet verder gekomen zijn dan de winkel met mooie spulletjes waar we het één en ander gekocht hebben.



Zelf vond ik dat "mooie kunstenaarsstadje" erg tegenvallen.


Heel toeristisch en vooral zo  verschrikkelijk opgepoetst en gestofzuigd, dat het totaal geen sfeer had.


Kunstenaars hebben we niet gezien, wel kunst en vooral veel galeries waar je dure kunst kon kopen.
Nou ja, dat weten we dan alweer, hoeven we nooit meer naartoe.

In een winkel in een ander stadje, kocht ik deze prachtige Lathyrus (sweet peas) beker van Emma Bridgewater.
Die kennen we allemaal wel, fijn voor mijn thee!


Mijn lieve Jody was steeds overal mee. Dat is ze niet gewend en 's avonds lag ze ook totaal uitgeput te slapen.


We hebben het heerlijk gehad, onze eerste mini vakantie samen.
Of ik nog wat met mijn lapjes heb gedaan????
Zegge en schrijven 1 hartjes blokje gemaakt hahaha! 

Wens jullie een fijne week toe met veel genietmomentjes.
Liefs,
Floor






29 opmerkingen:

  1. Geniet altijd van jullie reacties!
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie midweek zo geslaagd is.
    Zie op de foto ook een stralend stel.
    Geweldig, geniet ervan en koester het!!!🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de afgelopen dagen veel aan jullie gedacht. Wat fijn dat jullie zulke mooie dagen hebben gehad samen. Ga zo door! Ben het met je eens dat Ootmarsum niet leuk meer is, veel te toeristisch. En dan die vreselijke nekbrekende bestrating. Wij gaan er alleen nog naar toe, als we in de buurt zijn om heerlijk krentenbrood te kopen. Good goan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto van jullie samen in het blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je dat je weer een nieuwe vriend hebt en wat leuk dat jullie samen weg zijn geweest. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie het zo fijn hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hoor, zo'n midweekje. Voor jullie spannend natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n korte vakantie.
    Nu weer wennen thuis.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn jullie mooi samen! Heel veel lief geluk toegewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi dat dit op je pad is gekomen! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het geluk straalt van jullie selfie af! Zo fijn voor jullie om weer een nieuwe liefde te hebben. Ook ik brand altijd als ik in een andere stad een kerk bezoek kaarsjes voor overleden familieleden en vrienden. Fijne zondag!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het fijn dat jullie het zo maar je zin hebt gehad.
    Het is ook fijn om mijn zusje zo gelukkig te zien. Theo natuurlijk ook.🥰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel grote broer 😉
      Wij vinden het ook heel fijn om zo gelukkig te zijn en te genieten van elkaar.

      Verwijderen
  13. Wat heerlijk toch voor jullie Floor! Jullie zien er zo gelukkig uit, en als je nieuwe lief je al zo ver krijgt dat je maar 1 blokje maakt......, maar dan wel een lief hartje..... dat zegt genoeg. 😍 Geniet van elkaar en het mooie dat het leven te bieden heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat toepasselijk, 1 hartjes-blokje gemaakt tijdens jullie midweek, zo romantisch!!! En de mok is prachtig!!! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heerlijk dat je elkaar gevonden hebben, geniet maar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het plezier straalt op de foto's
    Fijn dat jullie het zo leuk hadden
    Later maar weer eens wat quilterigs gaan doen
    Fijne week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heerlijk om jullie samen zo te zien. Geniet maar van elkaar. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ai, wat een romantiek! En ik vind het zo leuk om jullie samen op de foto te zien. T. lijkt me een hele aardige man!
    En dat je nou toch precies dat ene hartje hebt kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een stralende foto van jullie samen.
    Ootmarsum, de krentewegge is heerlijk, het schoolmuseum erg leuk, er is een fantastische broodjes zaak waar de broodjes om te smullen zijn en ook het openlucht museum is zeker de moeite waard. Maar inderdaad ook heel toeristisch.
    Samen hebben jullie het in ieder geval heel gezellig gehad.
    Geniet met en van elkaar.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat jullie het zo goed hadden. Jullie stalen op de selfie. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk liefdevol verslagje van jullie vakantie is het geworden. Zó fijn om te lezen hoe gelukkig jullie nu zijn. Ik wens jullie nog een heerlijke tijd samen toe !!
    Hartelijke groet, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heerlijk om weer verliefd te zijn. Geniet er samen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk om te lezen, op de foto van samen zien jullie er zo ontspannen en stralend uit, mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Floor, wat ben je toch 'n geweldig, leuk positief mens. En wat fijn dat je weer zo'n lieve Vriend hebt, waar je veel mee kan delen. Ik wens jullie alle goeds toe! Groetjes Marianne H.

    BeantwoordenVerwijderen