dinsdag 31 januari 2023

Jarig!!!

Niet te geloven, vandaag 31 januari wordt Prinses Beatrix 85 jaar, maar ik ben vandaag  75 geworden!
Ook mijn oudste zoon, die destijds op mijn 22ste verjaardag geboren werd, is jarig vandaag en wordt 53 alweer, ook al een oude man ๐Ÿ˜„


Vanavond ga ik mijn verjaardag vieren met Theo en twee vriendinnen, gezellig samen uit eten.


Van Theo kreeg ik deze platenspeler met ingebouwde versterker en luidsprekertjes waarop ik mijn oude platen van vroeger kan draaien.
Zo leuk om ze na zo lange tijd weer te horen, je zou er zo maar weer jong van worden. ๐Ÿ˜‰


Van de kleinkinderen kreeg ik zondag een heerlijke bak vol met bloembolletjes die straks weer gezellig gaan bloeien.

Daarnaast een kadootje van vriend Frans, de biografie over Eva Cassidy.
Een Amerikaanse zangeres die jammer genoeg jaren geleden op 33 jarige leeftijd is overleden.
Ze is inmiddels een legende en ik ga vast van het boek genieten, net zoals van haar prachtige liedjes.


Jarige zoon bracht me net dit gezellige bakje met bollen. Ook weer een klein genietje. ๐Ÿ’–

Toen het laatst in de nacht zo gevroren had, maakte ik 's morgens prachtige foto's van de bevroren sloten.




Zo apart, nog nooit eerder gezien!


Van zulke dreigende luchten met de zon op de kale bomen, daar kan ik ook zo van genieten.


Ik ga eens opschieten, want Jut en Jul zitten op het schuurdak op me te wachten.
Dat doen ze elke ochtend, ze willen dan graag eten die boefjes.


Deze weerspreuk vind ik niet leuk! Geen vorst in april graag...


Tot slot nog deze grappige foto die Theo laatst van me maakte.
Hij is best trots op zijn 75 jarige vriendinnetje ๐Ÿ˜€

Heb inmiddels alweer een huisje klaar van mijn Harten en Huizen quilt, maar die foto's bewaar ik tot een volgende keer.

Liefs van mij,
Floor




19 opmerkingen:

  1. Bedankt voor jullie reacties!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Floor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wens je een leuke dag toe! groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 75e verjaardag. Wat een leuke foto van jou! Een heel fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd lieve Floor !! Fijne dag gewenst :o))

    Enne ...je zoon is nog niet oud hoor hihi ( ik over paar maandjes ook )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Floor, we juichen allemaal met jouw vrolijke popjes mee "hieperdepiep hoera". Deze dag met mooie cadeaus en een lekker etentje wordt een "groot genietje".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heb je veel cadeautjes gehad en ook zo mooi!!! En de foto van jou is leuk, je staat er een beetje ondeugend op ;-) Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Floor. Van Harte Gefeliciteerd met jou verjaardag. Wat heb je mooie cadeautjes gekregen zo lief die voorjaarsbloemetjes van de kinderen en dan dat mooie cadeau van Theo geniet ervan. Ik hoop dat het een gezellige avond was en wil nog even kwijt dat de foto door Theo gemaakt heel erg leuk is.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hieper de Piep Hoera..........van harte gefeliciteerd lieve Floor
    met je 75e verjaardag, we kunnen elkaar de hand geven wat
    de leeftijd betreft. En wat een waanzinnig mooie en lieve
    foto heeft Theo onlangs van je genomen. Je kan echt zien
    dat jij kan genieten van het leven, je bent een mooi mens.
    Wat ben je ook heerlijk verwend op deze dag, geweldig dat
    je nu weer de platen van toen kan afspelen en er heerlijk
    van kan gaan genieten. Ook alle zalige geuren van alle
    blommekes die de bollen produceren zullen van je huis
    een paradijsje maken. Geniet volop van al die genietjes
    van deze dag.

    Liefs van Josephine, ๐ŸŒผ๐ŸŒท๐ŸŒผ๐ŸŒท๐ŸŒผ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel hartelijk gefeliciteerd Floor! En ik zie dat alle poppen voor je hebben gezongen en hoera hebben geroepen...
    Ik snap wel dat Theo trots is op jou. Je bent ook een superleuk mens met humor. En wat een leuke ondeugende foto van je!
    Leuk hรจ... die oude LP's afspelen. Ik heb hier nog mijn platenspelertje en versterker van vroeger en soms...
    En nu vandaag lekker na-genieten en hopelijk krijg je mijn kaart vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en nog vele fijne jaren erbij๐ŸŽถ๐ŸŽต

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Floor, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag. Je bent goed verwend, fijn he.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dag te laat......maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd. Je bent goed verwend. Disco met oude platen. We hebben ook op zolder nog een krat staan, wie weet volgend jaar voor de 70ste verjaardag van man een speler kopen. Geniet lekker. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Floor,
    Ook langs deze weg wil ik je feliciteren met je 75ste verjaardag.
    Wat bijzonder om een kind te hebben dat op dezelfde dag jarig is.
    Heerlijk toch zo'n dagje in het jaar waarop je super verwend word. Wat een leuk cadeau had Theo voor jou in petto. Zalig om die oude platen weer te kunnen beluisteren.
    Zo'n avondje uit is ook altijd genieten! Lekker eten en gezellig babbelen. Veel herinneringen ophalen aan vroeger. Dat kan zo'n deugd doen.
    Mooi hรฉ die ijspatronen. Op IG zag ik een filmpje voorbij komen van een zeepbel die binnen een paar tellen veranderde in een prachtige bol van zulke patronen. Hรฉรฉl knap!
    Die laatste foto is geweldig! Theo heeft dan ook een vriendinnetje waar hij best trots op mag zijn!!!
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent lekker verwend.
    Vorst kan zulke mooie figuren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat Jut en Jul op je wacht voor eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh jee, nu heb ik je verjaardag gemist... Alsnog van harte gefeliciteerd, nog vele mooie, gezonde en gelukkige jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh heb je berichtje gemist!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele creatieve en fijne jaren! En ook je zoon gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    Wat een prachtige foto's en zo bijzonder!
    Geniet van je bolletjes en leuke foto van jou.
    Goed en zonnig weekend.
    groetjes, Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Floor, nog van harte gefeliciteerd met je 75e verjaardag! Ik hoop dat het komende jaar gevuld zal zijn met liefde, gezelligheid, gezondheid en heel veel lapjes waar je mee mag spelen!

    BeantwoordenVerwijderen