vrijdag 24 maart 2017

Tijd....

De tijd gaat zo snel momenteel dat ik het gevoel heb er hard achteraan te moeten hollen om hem bij te houden.
Alsof de weken te heet gewassen en dus gekrompen zijn.
Er passen ook steeds minder bezigheden in, heb het gevoel dat ik chronisch tijd te kort kom.
Dat ligt natuurlijk niet aan de tijd, de dag heeft nog steeds 24 uur, het ligt aan mij, maar ook aan de omstandigheden.


Heb deze week een paar steekjes gequilt en maar één blokje gemaakt, een blokje voor Sylvia.
Het gaat al weken slecht met mijn man. Erg benauwd en veel hoesten, de hele dag aan de extra zuurstof.
Na veel onderzoeken hopelijk nu een goede kuur die helpt om het allemaal weer wat dragelijker te maken.
Ga er een rustig weekend van maken, en hopelijk kunnen we aankomende week genieten van het mooie weer.

Wens jullie allemaal een gezonde en zonnige week toe.
Liefs,
Floor

16 opmerkingen:

  1. Wat een zorgen Floor! Niet leuk voor jullie beiden. Heel veel sterkte en beterschap gewenst voor je man!
    Mooi blok heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop voor jullie mee dat het snel beter gaat met je man!
    Toch een nieuw sbs blok ! Mooi hoor
    Die moet ik ook nog :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moeilijke tijd maken jullie door. Alle goede wensen die ik kan bedenken stuur ik jullie kant op. Hopelijk horen we spoedig betere berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een zware dobber Floor, hopelijk slaat de nieuwe medicatie goed aan en knapt je man op. Beterschap voor hem.
    Dikke knuffel, liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte Floor, veel zorgen voor jullie.
    Hoop dat de goede medicatie goed aanslaat.
    Ook op je zelf passen, de steekjes komen wel weer.
    Goede zondag, en genieten van het voorjaar als het kan
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar om te lezen dat je man niet in orde is. Heel veel sterkte, beterschap en hopelijk helpt de kuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat valt niet mee! We willen graag allemaal gezond zijn en het is zo naar als je gezondheid het af laat weten. Ik hoop van harte dat je man nu goede medicatie heeft en opknapt! Hopelijk ook buiten in het zonnetje en uit de wind kan zitten ...
    Je maakte een prachtig blokje! Ik hoop dat je er ondanks de zorgen toch van kan genieten om wat steekjes te zetten...

    Lieve groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte Floor, inderdaad hopen dat het fraaie weer jullie goed doet.
    Verdrietig.....
    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap toegewenst voor je man.Misschien dat het mooie weer een beetje gaat helpen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had in ieder geval het weer mee, dit weekend. Lekker komende week van het mooie weer genieten hoor Floor. En ik weet wat je bedoelt met die gekrompen tijd! Maar wat je doet, gaat ook niet meer zo snel als vroeger en er zijn voor je man kost ook veel tijd, die ook niet anders wil besteden. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar van je man. Sterkte ik hoop met je mee dat er snel verlichting komt voor hem. Het blok ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi blokje! Maar wat akelig dat het niet goed gaat met je man... In zo'n situatie gaat de tijd vooral op aan zorgen, in beide betekenissen. Ik wens jullie allebei dus veel sterkte toe! Geniet zoveel mogelijk van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Floor,

    Wat vervelend voor je man en voor jou,
    dat hij het zo benauwd heeft...
    Ik hoop dat de nieuwe kuur snel bij hem
    mag aanslaan, en het weer snel een beetje beter
    met hem mag gaan...Beterschap voor je man,
    en veel sterkte voor jullie beide meis...

    Wat jij nu omschrijft, zo voelt het hier ook zo nu en dan,
    gatsie, ik heb een hekel om achter mezelf aan te rennen...
    Maar soms is het niet anders...

    Wel fijn dat je toch weer een mooi blokje hebt gemaakt,
    en net zoals altijd is het weer prachtig!!!
    Jouw kleuren vind ik altijd waanzinnig mooi bij elkaar
    gezocht...in gedachten zie ik je al lapjes bij elkaar zoeken
    met veel zorg en passie...

    Heel veel liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend om te horen/lezen Floor, over de klachten van jouw man. Dit heeft helaas invloed op jullie allebei. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met hem. Ik herken het wel, wij hebben recent ook ziekte meegemaakt in de familie, en daardoor komt er dan weinig uit je handen. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoop dat het weer wat beter met je man gaat.
    Het weer van vandaag zal niet goed meewerken maar dat van gisteren en eergisteren hopelijk wel.
    Ook ik vind het dat de dagen voorbij vliegen.
    Of ben ik zo traag aan het worden??
    En de overgang naar zomertijd heeft mij ook veel trager gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend dat je man zo tobt. Ik hoop dat het weer wat beter zal gaan. Van die ingekrompen tijd, ja daar kan ik wel inkomen. Ik begrijp niet dat het alweer bijna April is! Sterkte voor jullie, en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen