vrijdag 8 september 2017

Ziekenhuis.

De laatste maanden ging het relatief goed met mijn man, maar een virus zorgde er voor dat hij woensdagavond laat met grote spoed in een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Hij had het verschrikkelijk benauwd en niets hielp om het wat dragelijker te maken.


Het gaat inmiddels iets beter, maar toch te slecht om naar huis te kunnen.
Hopelijk knapt hij weer een beetje op, maar het is zoals altijd afwachten hoe het daarna gaat.

De rit met de ambulance en alles er omheen heeft me veel energie gekost, dus deze week geen gewoon blogje, mijn hoofd staat er even niet naar.


Vroeg onder de wol dan maar....
Fijne en vooral gezonde week gewenst!
Liefs,
Floor

34 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte ! En beterschap voor je man !
    Hopelijk knapt hij goed op :o))
    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar en dan ook nog met spoed . Ik kan me voorstellen dat die spanning veel energie kost. Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en goede gewenst,
    en hopelijk gaat het spoedig weer beter met je man.
    Groetnis en liefs van Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Floor, wat een narigheid... Ik snap best dat er nu even belangrijker dingen zijn en dat je geen zin in een berichtje over handwerk hebt!
    Er wordt wel weer even flink in je leven geroerd met zoiets.
    Ik hoop van harte dat je man weer opknapt, ook al zal het even tijd kosten. Jij veel sterkte met alles!
    Liefs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met alles Floor.Hopelijk knapt je man weer gauw wat op. \
    Begrijpelijk dat je hoofd nu niet naar bloggen staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Floor! Wat akelig allemaal. Ik hoop voor jullie beide dat je man weer snel opknapt! Zorg goed voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieve Floor,

    Jeetje, dat was schrikken! Iedereen snapt dat je daar even van bij moet komen. Heel veel beterschap voor je man en jij ook alle goeds.

    Knuffel vanuit Zevenaar, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap voor je man en kracht voor jou toegewenst!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap voor je man. Als long patient ben je zo'n kasplantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Floor, mijn beste wensen gaan uit naar jullie beiden. Zorg goed voor jezelf, dat is nu heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar. Sterkte hoor en ik hoop dat het snel beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat naar. Sterkte hoor en ik hoop dat het snel beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte voor jullie allebei. Hopelijk knapt je man wat op. Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Benauwdheid is zo erg, en dan machteloos moeten toezien... Natuurlijk vergt dat heel veel van je. Toch maar weer hopen dat het weer beter wordt, en hij weer naar huis kan. Denk om jezelf, lieve Floor. Sterkte en beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat naar zeg voor jullie allebei. Heel veel sterkte! Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een naar bericht,een snel herstel voor je man toegewenst,en veel sterkte voor jullie twee.rustig aan maar.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte, Floor! Het allerbeste voor je man gewenst. En jij: hou je taai en pas goed op jezelf. Veel liefs,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend naar Floor! Zo'n ingrijpend voorval hakt erin bij alle naasten. Heel veel sterkte gewenst voor jullie gezin en alle goeds voor je man...
    Lieve groet, Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We zijn geschrokken van het bericht. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
    Sterkte met Wim en natuurlijk jou ook sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Floor, beterschap voor je man, en sterkte voor jullie beiden.
    Heel veel liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel sterkte and n beterschap voor jullie en he man ik hoop dat het snel weer beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat akelig Floor, heel vee sterkte gewenst voor jullie beiden en vooral beterschap voor je man. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O Floor, wat naar voor jullie beiden! Dat kost je zeker veel energie en dan het verdriet en de zorg. Heel veel sterkte en beterschap, zorg ook goed voor jezelf deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel beterschap voor je man en kracht voor jou om hem te begeleiden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Met al die goede wensen zou het eigenlijk wel wat beter moeten gaan, maar helaas is dat nog niet het geval. Maar in ieder geval heel hartelijk dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Floor, heel veel beterschap voor je man. En sterkte voor beide. Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Pas je goed op jezelf! Lieve groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat vervelend allemaal. Heel veel beterschap voor je man en heel veel sterkte voor jou.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oo jee dat is vervelend, heel veel sterkte en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Floor. Eindelijk weer een reactie van mij. Dat was schrikken en heel vervelend van je man. Gaat het nu al een stuk beter? En jij, ben jij een beetje uitgerust? Wat kost zoiets veel energie hè?!
    Wat heb je toch prachtige kleindochters! Ze worden al groot. En natuurlijk ben ik benieuwd waar je aan begonnen bent. Lakm aan maar hoor. Liefs van mij, ook voor Wim.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Veel sterkte, het allerbeste voor jullie allebei gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke verrassing om je "weer terug te zien" in blogland, maar wel schrikken van het nieuws van je man. Ik weet wat voor impact een ziekenhuisopname heeft op beide partners helaas. Ik hoop dat het snel beter gaat en wens jullie beide sterkte en beterschap toe. Liefs, Gert

    BeantwoordenVerwijderen