zaterdag 1 juni 2019

Zomers weekend!

We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk hebben we een zomers weekend in Nederland.
Dus eigenlijk helemaal geen weer om achter mijn laptop te zitten.
Daarom maar een superkort blogje, heb toch niet veel te melden deze keer.


Wel heb ik weer een rand klaar van mijn Vesalius quilt. 
Nu nog één lange zijde en daarna nog een rand van één stof, waarna hij gequilt kan worden. 
Maar vooral dat laatste zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. Voorlopig kan ik nog vooruit met mijn driehoekjes.



Hier in Utrecht is het vandaag de Canalparade, dus de mensen treffen het.
Toen ik vanmorgen terug reed van de quiltbee was het al erg druk op de Oosterkade waar al veel versierde boten klaar lagen.


Mijn lieve Jody was van de week ziek. Ze heeft een hele dag niets gegeten en niets gedronken.
Zo zielig... dus mocht ze lekker in mijn bankquilt gewikkeld liggen slapen.
Ze is nog steeds een beetje sloom, maar hopelijk snel weer de oude.

Geniet van het mooie weekend, en ik wens jullie een fijne week.
Liefs,
Floor

11 opmerkingen:

  1. Ach, wat sneu voor Jody, zich zo ziek voelen. Hopelijk knapt ze snel weer op! En wat wordt je Vesalius-quilt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vorderingen aan de Vesalius quilt.
    Ach, arme Jody. Hopelijk voelt ze zich alweer een beetje beter!!
    Geniet van een heerlijk zonnig weekend!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt Hollands weer " fiks of niks" maar geniet ervan zou ik zeggen.
    gaat het met Jody al wat beter.
    Fijne week.
    groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk genieten van dit mooie weer! Ik zit nog steeds lekker buiten. Zo nog even de plantjes in de kas en de potten water geven. Die hebben wel dorst na zo'n warme dag!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zielig altijd als een huisdier ziek is.
    Ze kunnen niet zeggen wat er mis is.
    Morgen maar kalm aan doen met deze warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, arme Jody, hopelijk knapt ze snel op!
    Lijkt me leuk om die pride eens langs te zien varen, het ziet er altijd zo feestelijk uit! Je Vesalius wordt echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat Utrecht ook een Canal Pride heeft. En gelukkig was het schitterend weer dat geeft de dag een feestelijk tintje. Je zult ook wel extra genieten, lekker buiten zijn en buiten quilten. Dat doe ik ook zoveel mogelijk. Je Vesalis wordt prachtig. En beterschap voor Jody.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk is Jody snel weer beter, zo ziekjes op de bank is maar niets. Wat wordt de Vesalius toch mooi! Het is nu inderdaad weer om naar buiten te gaan en te genieten van het mooie weer, de tuin en de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die rand is nog een hele klus! Maar het wordt wel prachtig...
    En heb je genoten van het warme weekend?
    Die arme Jody... ze ligt daar wel heellief ingepakt; dat ze dat goed vindt... Gaat het al wat beter?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Floor,

    Je quilttop wordt prachtig, lekker frisse kleuren!
    Hopelijk is je lieve hond weer opgeknapt nu.

    Jij ook een fijne week! En o ja, vond dat wel een mooie: als je vraagt, krijg je wat je modig hebt. Nog nooit gehoord, grappig en waar.

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen