woensdag 1 januari 2020

2020!

Vandaag 1 januari, en mijn eerste blogberichtje van het nieuwe jaar.


Met deze foto van mijn baby Schildpad popjes wens ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar.
Ook wil ik iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog het afgelopen jaar en voor alle lieve reacties die ik heb gekregen. Daar ben ik altijd heel blij mee.

Theo en ik hebben fijne kerstdagen gehad.


Heerlijk gegeten, de eerste dag bij zijn zoon en de tweede dag bij die van mij.
Natuurlijk met de bijbehorende familie. Het was heerlijk en heel gezellig.
Wel jammer dat Sydney ziek was en dus samen met haar moeder thuis moest blijven.

Had voor mijn kleindochters een herdenkingsboekje gemaakt van opa Wim.


Vol met foto's van Opa, samen met de beide kinderen vanaf hun geboorte.
Een mooi aandenken waar ze hopelijk nog vaak in zullen kijken en herinneringen ophalen.


Heb ook zoals elk jaar, weer heel veel kerstkaarten verstuurd en ontvangen.
Daar geniet ik ook altijd van. Ze hangen allemaal op de koelkast tot eind januari als mijn verjaardagskaarten weer binnen komen.



Kreeg ook deze kaart, maar er stond geen afzender op. Geen idee van wie hij is, maar wie weet van iemand die mijn blog leest en de kaart heeft gestuurd, dan hoor ik het graag.
De postzegel was niet afgestempeld, dus van welk deel van Nederland hij komt weet ik ook niet.
(Inmiddels heeft de afzender zich gemeld!)


Het kind, ik dus :-) moest natuurlijk de kersthuisjes sparen van AH.
Heb ze allemaal en ze staan leuk op het smalle randje in de gang.


De vuurwerkvrije zone, heeft niet zo erg geholpen gisteren :-(


Jody was bang en wilde niet naar buiten. Gelukkig heeft iedereen zijn kruit verschoten en is het vandaag weer heerlijk stil.

Schreef in mijn laatste blogje van 2019 al dat ik minder ga bloggen, dus niet meer elk weekend, omdat ik vaak het gevoel had dat het "moest".
Ben wat minder met mijn quiltwerk bezig, en heb dus weinig te laten zien momenteel.
Gewoon als ik zin heb en iets te vertellen klim ik weer gezellig in de pen.

Wens jullie een fijne week toe.
Liefs,
Floor




23 opmerkingen:

  1. Ben altijd blij met jullie reacties.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Floor, ook jij hartelijk bedankt voor je lieve reacties op mijn blog en ook ik wil je een heel gelukkig, gezond en liefdevol jaar wensen, samen met Theo en heel je samengestelde familie ;-)
    Wat sneu dat Jody zo bang is geworden, zodat hij zelfs niet naar buiten wilde voor zijn behoefte. Maar nu is het voorbij en ik ben ook zo blij dat nu alles weer gewoon wordt, wat vuurwerk is ook niet mijn "ding"
    Ik hoop dat je toch weer meer zin en zo krijgt om te schrijven, maar het moet geen verplichting worden. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Floor wens jou en Theo een heel goed 2020 toe, en voel het niet als een verplichtng om een blogje te maken,kom toch bij je lezen. Wat een leuke foto met alle babypoppen,enig.
    Geniet van het leven!Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Floor, ook van mij een Gelukkig en hoop ik Gezond nieuw jaar, samen met Theo en de familie die je daar door er bij kreeg.
    Fijn zo samen de feestdagen te mogen vieren.
    Voel je niet bezwaard wat minder blogjes te maken.
    lees graag , maar zelf schrijf ik ook minder, en weet hoe dat gaat.Er is zoveel wat ik moet en wil doen.
    Vuurwerk vreselijk en griezel van al de nare ongelukken.
    Fijne eerste nieuwe week van dit jaar. week.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal je blogjes gewoon blijven lezen. Zie ze vanzelf voorbij komen.
    Ik ben ook blij dat het vuurwerk voorbij is. Al kon ik wel merken dat we nu in een klein dorp wonen. Zo stil dat het was.
    Ook nog de beste wensen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen voor 2020! Fijn dat je zo het geluk weer gevonden hebt. Wel terug komen op je blog hoor, net zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk kom ik terug Coby! Wens je ook een heel fijn 2020!

      Verwijderen
  7. Arme Jody, de dieren hebben het slecht rond de jaarwisseling door dat geknal. Wat een mooie herinnering zo'n boekje met foto's van Opa!
    Gelukkig nieuw jaar en je hebt gelijk, gewoon bloggen wanneer je er zijn en inspiratie voor hebt. Dan blijft het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Floor, de allerbeste wensen voor 2020. Je hebt geduldige poppen die zo gewillig voor je nieuwjaarskaart willen poseren. Gezellig hoor. Gelukkig is het messte geknal hier ook weer voorbij sneu voor alle dieren die er zo bang voor zijn. Leuk dat jullie zo gezamelijk de feestdagen doorgebracht hebben. En wat een fijn aandenken aan opa ieder kleinkind een leuk foto album. Was voor jou ook vast weer fijn om door alle foto's te gawn. Dierbare herinneringen. Nou Floor het gewone leven gaat weer beginnen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw poppen hebben zin in 2020, zo te zien. Het maken van de fotoboekjes voor de kleindochters zal voor jou ook veel herinneringen teruggebracht hebben. Nu kunnen de beide meisjes ze delen met jou en dat zal waardevolle momenten opleveren. Schitterend idee om zoiets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Dat het maar een mooi jaar mag worden.
    Prachtig Floor zo'n herinnerings boekje voor je kleindochters.
    Lieve groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Floor wens jou en alle lieve mensen in je midden een gezond,gelukkig en voorspoedig 2020!

    Een en al gezelligheid zie ik op de foto's en aan belangstelling en reactie's ook geen gebrek.
    Op die manier blijft het leuk om te bloggen.

    Geniet nog maar lekker na van de fijne feestdagen.

    Groet,Ger


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan je niet terugmailen of op je blog reageren, dus misschien lees je dit nog.
      Wens jou ook een heel fijn en gezond 2020.
      Leuk kerstblogje had je gemaakt, heel toepasselijk.

      Verwijderen
  12. Zo'n herinneringsboekje maken, dat is 100% Floor. Ze vindt het leuk om te maken; nog leuker om te geven ....
    We gaan vast een gelukkig nieuw jaar tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Floor, eindelijk weer even 'n blog van je gelezen. Wat schrijf je weer mooi. Ik wens je samen met Theo 'n mooi, nieuw, vredig, liefdevol jaar toe! 'n lieve groet van Marianne H.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Floor hele fijne en gezellige 2020 gewenst.
    Het bloggen niet vergeten hoor, al volgen we elkaar nog niet heel lang was toch leuk je te leren kennen zo............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle goeds voor jou, Theo en jullie geliefden gewenst. Ook al ga je minder bloggen, ik blijf je volgen hoor! Je verhalen zijn altijd zo leuk om te lezen :-). Wat een prachtig idee om herinneringsboekjes te maken, ik heb al heel lang geen opa's en oma's meer en zou het geweldig vinden om zoiets te hebben. Een bijzonder aandenken voor jullie kleindochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Uiteraard wens ik jou en Theo ook een heel mooi, gezond en gelukkig 2020 toe. En ik snap helemaal wat je bedoelt over posten op je blog: post gewoon wanneer jij dat wil. Als het een "moeten" wordt, begint het teveel op werk te lijken ;-) Geniet van alles wat je doet, en graag tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Floor,
    De feestdagen zijn bij jullie ook gezellig verlopen lees en zie ik.
    Héél mooi om zo'n boekje voor de meisjes te maken over hun opa. Daar zullen ze ongetwijfeld zeer trots op zijn. Wim lijkt precies erg jong op de foto van het boekje. Echt een boekje om te koesteren!!
    Dat 2020 veel moois en goeds voor jullie in petto mag hebben!!
    Hartelijke groet, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2020! Heel mooi idee, de herinneringsboekjes: zo waardevol voor je kleindochters. Ben altijd weer blij als al het vuurwerkgedoe weer achter de rug is... het is een crime voor onze huisdieren. Lekker bloggen alleen als je er zin in hebt! Ik blijf je volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle goeds gewenst voor het pas begonnen jaar, Floor!
    Je hebt genoten van de feestdagen, zie ik. Wat fijn om zo in verbondenheid met elkaar aan tafel te kunnen zitten.
    Ik ben blij dat december weer achter de rug is. Het is mijn maand echt niet.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel fijn 2020 gewenst, Floor!!!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen