maandag 23 november 2020

Tien jaar!!!!

Wat heeft de titel van dit blogje nu weer te betekenen?


En dan een foto van dit beeldige aapje???  Duidelijk is dat dit ukkie geen tien jaar is.
Nee, dat klopt, maar daarover zo meer....


Wil jullie gewoon eerst zo graag deze baby orang-oetang laten zien.
Is het geen schatje? Toch niet zo gek dat ik als een blok viel voor dat lieve smoeltje?
Gekocht van iemand die deze hele kleine diertjes van wol maakt.  


Heel schattig staat ze nu op mijn bureau, zodat ik er van kan genieten als ik met mijn laptop bezig ben.
Zucht.... kijk dat koppie toch eens.... 💗

O ja, ik zou het hebben over die tien jaar.
Dat gaat over het bestaan van mijn blog. Morgen (dinsdag 24-11) is het namelijk 10 jaar geleden dat ik mijn eerste schuchtere berichtje (met maar 1 foto) de wereld in stuurde.



Daar liet ik toen zien dat ik aan deze quilt was begonnen, met de naam Sunshine and Shadow.
Omdat ik deze Amish quilt zo mooi vond heb ik mijn blog ook zo genoemd.
Natuurlijk ook omdat het leven bestaat uit zonnige- en schaduwrijke momenten.
Tien maanden later was deze quilt af, en momenteel hangt hij weer in de gang.

In al die jaren heb ik heel veel berichtjes gemaakt met duizenden foto's en ik hoop dat ik daar nog jaren mee kan doorgaan, want het is zo leuk om mijn vorderingen op quiltgebied en ook andere nieuwtjes, met jullie te delen.
Ook natuurlijk omdat ik zoveel lieve reacties krijg van mijn 143 volgers.
Zo heb ik van de week eens mijn telefoon meegenomen het park in. Niet om te bellen, maar om foto's te maken.







Extra mooi als de zon een beetje wil schijnen, geniet echt elke dag weer van dat wandelingetje als ik met Jody door het park loop...... oké..... niet als het regent 😖
En kijk.... als je er oog voor hebt, zie je hier en daar nog een bloemetje, zelfs aan de bramen struiken.




Soms kan één bloempje mooier zijn op een foto dan een heel veld vol 😍

Wens jullie nog vele mooie zonnige herfstdagen en een fijne week.
Liefs,
Floor  


18 opmerkingen:

  1. Ben altijd blij met een reactie van jullie.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepje is dat aapje. Kan me voorstellen dat je er als een blok voor viel. Van harte gefeliciteerd met het 10jarig bestaan van je blog. Ik lees het ook al 10 jaar en hoop dat de komende 10 jaar ook te doen. Heb veel geleerd van je verhalen. Succes met alles gewenst. Good goan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je blog jubileum! Ik geloof niet dat ik ja al 10 jaar volg, maar ik ga straks even terug kijken naar vroegere jaren...
    Apie is een schatje, gezellig om hem bij je te hebben staan op je bureau. En ik zie daar ook een prachtige art-deco afbeelding!
    Mooie foto's laat je zien, wat was het gisteren lekker weer hè..
    Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen, vind het zò gezellig!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep proficiat met je jubimeum meid, ik
    blijf graag komen lezen
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het jubileum van 10 jaar bloggen! Ja het blijft leuk om reacties te krijgen op je creativiteit!Je vrolijke aapje is een schatje. Hopelijk nog veel jaren blog plezier!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tijd, Floor. Al 10 jaar bezig en daarvan lees ik je zo'n twee jaar, denk ik. En ik vind dat je een leuk blog hebt. Dus ga maar lekker door.
    Het aapje is een schatje, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 10 jaar wat een tijd. Inderdaad met mooie en minder mooie dagen. Ik geniet van jou blog en van de foto's waarin je laat zien wat je allemaal maakt. Het ziet er zo mooi uit en zo mooi door jou gemaakt. Daar mag je best trots op zijn. Laat ons nog maat lang genieten van de dingen waar je mee bezig bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Floor, wat zijn de jaren voorbij gevlogen he?
    Het is altijd heerlijk je blogjes te lezen dus Ik hoop dat er nog veel volgen.
    Het aapje is te schattig voor woorden, knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schattig aapje, Floor! Wonderlijk hè, wij komen net terug van een rouwbezoek in Schiedam, waar een tante van ons is gestorven. Ze was al jaren dement, deze lieve tante. Haar lievelingsknuffel mocht bij haar blijven nu, al was hij eigenlijk niet eens van haar. Ze koesterde hem zo. En, ja, je raadt het al, een aap. En nu klik ik op jouw post en daar is weer een aap. Voor mij is het vandaag lieve apendag ;)

    Veel plezier met je aapje, hij is echt schattig!
    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. P.S. En nog gefeliciteerd met de 10 jaar! Dat we nog maar heel lang van je leuke blog mogen genieten ... Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie mijlpaal 10 jaar bloggen en er ook nog plezier in hebben. Fijn dat je op deze wijze je o.a. je quiltavonturen met ons wil delen altijd gezellig om weer wat bij je te lezen. Het leuke is dat je zelf ook altijd veel blogs leest en ook reacties achterlaat. Dat je nog maar weer 10 jaar mag bloggen. En dat aapje is natuurlijk super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy Birthday, so many wonderful posts. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de bereikte mijlpaal. Hoop nog lang te oegen genieten van je gezellige blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Floor,
    Gefeliciteerd met deze 10 blogjaren!!
    Wat een prestatie. Heb je nooit een moment gehad van twijfel of je nu wel of niet zou doorgaan met bloggen? Ik heb dat wel. Maar gelukkig gaat zo'n "blog"dip ook weer voorbij en ben ik blij dat ik het nooit heb stopgezet. Het is zo'n geweldig digitaal dagboek waarin ik dikwijls terugkijk en lees. Daar geniet ik echt van!!
    Ik heb geen idee wanneer ik op jouw blog ben binnengevallen. Zeker niet vanaf het begin want ik blog nog geen 10 jaar.
    Maar ik geniet wel altijd van wat je laat zien en van wat je te vertellen hebt.
    Dat je het nog maar lang mag blijven doen!!
    Knuffel voor dat lieve aapje op je bureau.
    Liefs,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat laat maar lees vandaag pas je bericht. Gefeliciteerd met jouw jubileum. Ik hoop ook dat je nog lang mag bloggen. En als er geen quiltperikelen zijn dan heb je altijd nog de tuin en de natuur.
    Dag, Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje dat inie minie aapie en al tien jaar een blog. Denk dat ik die zelfde tijd al blog. Blijft leuk he om te doen........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 🎊🎊 Hieperdepiep met je blog. Dan vliegt de tijd. Ik vind dat je heel goed kunt schrijven en altijd leuke anecdotes. Ook je beschrijvingen van je guilts en de details vind ik heel leuk..nu nog 10 jaar erbij Floor.
    🎈Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met de 10-jaar Floor! Blijf maar lekker verder doen, want je blog geeft zoveel inspiratie voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen