donderdag 25 november 2010

Is er een lapjes-bom ontploft?

Ik was de afgelopen tijd druk met lapjes knippen voor mijn Sunshine and Shadow quilt, en daarvoor had ik veel effen lapjes gekocht.
Nog niet wetende wat ik zou doen, had ik 17 verschillende kleuren gekocht, eigenlijk alles wat ik mooi vond.
Op de foto zie je de bende die dat veroorzaakte in mijn atelier, alsof er een lapjes-bom ontploft is!
Heerlijk dat ik alles gewoon dagen kan laten liggen!
Dat deel van het ontwerp dat op tafel ligt, had ik eerst bedacht, maar vond dat toch veel te druk en te bont met al die verschillende kleuren.
Daarna dus die bedacht die ik jullie gisteren liet zien, met veel paars en rood en blauw.
Inmiddels heb ik al veel boeken over antieke Amish quilts. Op de tafel zie je er een paar opengeslagen liggen die als inspiratiebron dienden voor mijn eigen ontwerp.
Nu ik een kwart van het patroon geknipt heb, ga ik eerst morgen stof voor de brede rand kopen en later weer verder met knippen. Ik heb eerst nog quilts liggen die ik af wil maken, dus aan het naaien van die kleine blokjes kom ik voorlopig nog niet toe.
Wat ik wel eerst moet doen: stofzuigen!
Ja, dat moet toch ook af en toe gebeuren, en nu is het wel heel hard nodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten