vrijdag 26 november 2010

Quiltles

Vandaag weer naar Quiltles bij Carol Cox. Maria doet altijd erg haar best om ons van alles te leren, en dat lukt goed, want wij zijn ijverige leerlingen Ook heel braaf en gehoorzaam (.....nou ja.....)
We zijn met een quiltje met ronde vormen bezig, maar daarover een andere keer.
De lesruimte is in de kelder aan de Oudengracht, waar het klein maar gezellig is.
(Deze foto is geplaatst met toestemming van de afgebeelde personen.)

Ook een lap stof gekocht voor de rand van mijn Sunshine and Schadow quilt.
Had eigenlijk donkerrood in mijn hoofd, maar met algemene stemmen van de hele groep, heb ik toch voor mijn tweede keuze gekozen, een mooie kleur paars.
Op de foto is alles nog steeds te blauw, helaas ik krijg het niet beter op de foto.

Een van de cursisten had haar grote quilt machinaal laten doorrijgen. Dat is echt een uitkomst! Niet meer uren op je knieƫn liggen op de grond, maar lekker uitbesteden en dan toch zelf gaan quilten.
Meestal maak ik ze niet groter dan de 2 tafels die ik in mijn atelier heb staan, kan ik er lekker bij zitten als ik de 3 lagen op elkaar rijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten