zondag 1 november 2020

Heerlijke Herfstige Hartjes.

Zo af en toe heb ik opeens weer zin om Heerlijke Hartjes te maken.
Heeft helemaal geen haast, maar het is wel leuk als de quilt ooit af komt.


Het leukste is om dan gelijk maar 11 Heerlijke Hartjes te maken, dan kan er weer een strook aan de quilt gezet worden.


Even een rondje met de Hartjesstrook door de Heerlijke Herfsttuin. 



Zo uit de verte zijn de leuke plaatjes niet zo goed te zien, dus nog even van dichtbij...


Die middelste vind ik zo schattig.




Bijna al de leuke lapjes van de Heerlijke Hartjes heb ik destijds gekregen van lieve lezers na mijn oproep voor lapjes met een lief romantisch plaatje. 
Er liggen er nog heel wat te wachten op naald en draad.


Zoals jullie kunnen zien, heb ik het allemaal niet alleen gedaan. Krijg elke avond hulp van mijn kleine bruine hulphond 💗



Ze zitten inmiddels al aan de quilt, het wordt al een lekkere grote lap.
Mooi zo even op de foto, mijn Heerlijke Hartjes in mijn Herfstige tuin.


De grote buurboom is ook heel mooi in Herfstkleuren. 


Wel een nadeel dat al die kleine blaadjes van de buurboom in mijn tuin vallen.
Opvegen is niet te doen, daar zijn ze te klein voor, maar er komt vast wel een flinke Herfstwind die ze wegblaast.


Het is trouwens niet overal Herfstig, mijn voortuin ziet er uit alsof het nog zomer is.

Wens jullie een zonnige zachte Herfstweek toe.
Liefs,
Floor

16 opmerkingen:

  1. Ben altijd blij met gezellige reacties op mijn blogverhaaltje.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is genieten in je Heerlijke Herfsttuin, vooral als de zon er op schijnt zoals vandaag. Heb de Heerlijke Hartjes uitvergroot bekeken. Dat berenlapje met de B heb ik ook, al vaak stukjes uitgeknipt. Maar de liefste vind ik het meisje met het kuikentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik niet even je herfsttuin kan bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Floor,
    Mooie hartenstrook heb je weer aan je quilt in wording gezet. Als je de plaatjes vergroot bekijkt zie pas goed hoe lief ze zijn!!
    Zeker een gezellig werkje om in deze herfstige dagen op te pakken.
    Ook voor jou een fijne week!!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig de quilt met hartjes in wording. Fijn he nu het buiten wat minder wordt je nu met lapjes aan de slag kunt gaan. De natuur is geweldig kwa kleur maar de blaadjes minder maar het hoort erbij.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet of je hartjes herfstig zijn, maar ik weet wel dat ik ze prachtig vind

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve hartjes, Floor. Daar word je toch gewoon vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke herfstige hartjes Floor, ze worden prachtig. Met de herfstbladeten wacht ik ook eerst maar af of de wind ze weg krijgt. Ik zag de buurman bladblazen vanmorgen, zijn oprit ligt nu alweer vol met deze wind;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie hartjes laat je zien, word zeker een mooi qult.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tuin heb je.
    Prima plekje om de hartjes te showen.
    Mooi ook om naar de buurtboom te kunnen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om je hartjes weer te zien !
    Wij hebben ook eens lapjes geruild inderdaad :0)) Ik voor mijn klosjes en Vingerhoedjes.
    Groetjes
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende hartjes. En wat een leuke foto's zo van de herfsttuin.
    Gezellige week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt je hartjeslap al groot, en ziet er zo lief uit.
    en met zo'n perfecte hulphond moet het wel lukken.
    Prachtige tuin heb je, helemaal in herfsttinten.
    Fijne week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn is dat hè.., om even af te wisselen. Slim om meteen een hele rij te maken, dan zie je ook meteen dat er groei in zit!
    Geniet nog even van die gouden boom, Floor... want het gaat o zo hard met de blaadjes... Straks hebben we alleen maar kale takken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er nog vrolijk uit in je voortuin. En je achtertuin vrolijk je zelf lekker op met je hartjes. Best een flinke lap al, en met elke rand weer een beetje leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig die hartjes en als je er zin in hebt om te maken gaat het (bijna) vanzelf. Het wordt al een aardige lap. En ook zo fijn als je geassisteerd wordt. Heerlijk herfst weer hebben we op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen