zaterdag 20 februari 2021

Een jaar met Juultje februari.

Hallo, hier is Juultje!
Ik weet niet waar Floor is, dus zal ik zelf maar weer een blogje schrijven. 
Vinden jullie wel leuk toch?


Het is al een tijdje februari, dus hoog tijd voor mijn belevenissen.
Wat me nu toch overkomen is.....


Op de eerste beste zonnige dag zat er opeens een heel mooi mannetje in mijn tuin...
Ik werd er verlegen van, helemaal zwart met leuke gestippelde vleugeltjes en een prachtige gele snavel.


Toen begon hij een liedje te zingen, speciaal voor mij.... zucht.... ik werd natuurlijk op slag verliefd door zoveel verleiding. 💗💗💗


Hij vertelde me dat hij een huisje gevonden had, waar we samen in konden als ik hem ook leuk vond.
Nou, je snap het wel, ik heb gelijk ja gezegd. We gaan samenwonen!!!!


Kijk, hier zie je ons samen met ons toekomstige huis, wat een mooi stel zijn we hè?


Het februariblok zit al vast aan januari, toen nog samen met de sneeuwpop.
Ziet er zo vrolijk uit, het wordt tijd dat Floor eens gaat beginnen aan maart, want de tijd vliegt. 
Ik moet nu aan het werk om ons huisje te bekleden, want ja alle winkels zijn dicht, dus ga ik buiten op zoek naar zachte spulletjes voor onze eventuele kindertjes. 

Zal eens even op zoek gaan naar Floor om te kijken waar ze is en zeggen dat ze moet opschieten...


Nou ja zeg.... ze zit daar boven de Kersenmuisjesquilt door te rijgen, terwijl ze voor mijn blok aan de slag moet!
"Oké Juultje, ik ga er aan beginnen, maak je maar geen zorgen, eerst nog even wat schrijven op mijn blog":

Wat een ongeduld is Juultje toch, terwijl het blok geknipt klaar ligt.
Eerst nog even dit lieve bloklezers...


Ben woensdag naar Carol Cox geweest om mijn online bestelde stofjes af te halen.
Die kan je HIER bestellen, ze hebben een prachtig assortiment stoffen. Momenteel met gratis bezorging.
Verzending gebeurt op woensdag of zaterdag.
Ga aan een nieuw project beginnen waarbij ik Kaffe Fasset stoffen en effen Grunch stoffen ga gebruiken. 
Eens heel wat anders dan wat ik normaal gebruik.
Vast wat kleine stukjes gekocht om te kijken hoe het wordt.


Gelukkig had ik zelf ook nog wat restjes, dus voorlopig - in afwachting tot de winkels weer open mogen - heb ik wel genoeg.


Zo, nu snel aan maart beginnen, voordat "mevrouw"  boos gaat worden...


Knuffel van mij en van mijn Koninginnetje, tot volgende week!
Geniet van de heerlijke voorjaarsdagen!
Liefs,
Floor







14 opmerkingen:

  1. Juultje vindt het leuk als jullie haar een berichtjes sturen :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig, die verhalen van Juultje. Dat wordt een mooi quiltje. Ben benieuwd wat je met de Kaffe Fasset stofjes gaat doen. Dat wordt vast heel iets anders dan de William Morris quilt. Geniet van het mooie weer dit weekend, in onze tuin vliegt een citroenvlindertje rond. Heerlijk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Juultje het lijkt mij wel gezellig worden daar samen in een huisje. Zijn er nog meer lieve mensen die jullie voorbeeld volgen?
    De Kaffe Fasset stofjes zien er geweldig kleurrijk uit heel anders dan de stofjes die wij meestal zien op dit blog.
    Ben wel heel nieuwsgierig wat het gaat worden.
    Afwachten dus en voor jullie een heel fijn weekend want jullie kunnen nu heerlijk in de zon rondvliegen.
    Fijn vliegweekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt je blog wel aan Kuiltje over laten hoor, ze kan gezellig vertellen haha. Die kersenmuisjes zijn helemaal geweldig he. Succes daar mee. Nieuwsgierig naar je nieuwe project............liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Floor,
    Jeetje is het alweer bijna eind februari. Tijd voor een nieuw Juultjes blok. Oooh, het is zo'n gezellig blok geworden. Heerlijk zo met z'n tweetjes op één blok. Dat het dik aan is tussen die twee dat kan je zo zien!!
    Wat een kleurige stofjes ga je gebruiken in je nieuwe project. Daar ben ik dus ook weer nieuwsgierig naar -:)
    Schiet het een beetje op met doorrijgen van de Kersenmuisjes? Dat is toch altijd een behoorlijke klus hé. Fijn als het weer achter de rug is!!
    Geniet van de komende lentedagen.
    Liefs,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkheid bij Juultje zeg, gezellig dat zij samen gaan wonen. Een mooi project voor het komende jaar. En wat leuk ook dat je met Kaffe gaat werken, weer heel wat anders. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Veel plezier ermee, en hopelijk snel tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Juultje heeft het goed voor elkaar. Ik ben benieuwd hoe haar verkering verder gaat. Je nieuwe stofjes zijn enig Floor. Ik weet wat je wilt gaan die en ik denk dat het met deze stofjes enig gaat worden. Ik ben benieuwd naar je eerste steekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, dat Juultje. En wat een gezellig blogje, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk blogje weer.
    En een mooie foto van jou.
    Morgen genieten in de tuin, word weer heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig die verliefde Juultje!
    Je hebt weer genoeg om handen zie ik Juultje, muisjes quilt doorquilten en weer iets nieuws..... heerlijk vooruitzicht! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge... Juultje toch, dat is een romantisch verhaal!~
    En als je nu weer eens niet weet waar vrouwtje Floor is, dan zou ik maar meteen naar de quiltkamer lopen hoor.. daar worden de mooiste plannetjes bedacht en uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is Juultje, en heeft ook de gave voor een mooi verhaaltje. Weer een mooi nieuw quilt in wording straks. Al mooie lapjes gekocht.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Juultje wat een belevenissen. Wat er toch zoal kan gebeuren in een maand tijd. Wat een mooi huisje waar jullie gaan wonen.Vertel ons in maart wel hoe je mannetje heet. Ga maar gauw verder met het inrichten van jullie huisje. Tot maart Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk voor je, Juultje, veel plezier in je nieuwe huisje!
    En Floor, wat een leuke foto van jou, in actie en omringd door al die mooie quilts!

    Veel plezier en geniet van je stofjes en de lente,

    groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen