zaterdag 1 januari 2022

Een liefdevol en gezond 2022 gewenst!

Lieve bloglezers,
Alweer een jaar voorbij, met mooie-  en minder mooie dingen.
Waar ik in ieder geval blij van werd, waren jullie lieve reacties op mijn blog, daarvoor mijn hartelijke dank.
Telde net dat ik het afgelopen jaar 44 blogberichtjes heb geschreven, bijna elke week dus.


Voor het nieuwe jaar, 2022 wens ik jullie veel geluk, liefde en gezondheid toe.
We moeten maar afwachten hoe alles zal gaan dit jaar, maar laten we proberen en zelf iets van te maken.

Met de kerstdagen heb ik gespreid de kinderen en kleinkinderen op bezoek gehad.


Gezellig samen geluncht. Niet aan tafel, want dan was er te weinig afstand, maar een lopend buffet was ook prima.


Eventjes toch maar (te) dichtbij voor een leuke foto met de meisjes.
Jeetje, wat worden ze groot, Sydney 10 jaar en Lois bijna 16 jaar!
Lieve leuke meisjes zijn het.

Gisteren kwamen mijn broer en zijn vrouw gezellig oud en nieuw vieren, en nu wacht mij deze week de ongezellig taak om alle kerstspullen weer op re ruimen.
Geen leuk werkje, maar na 3 weken ook wel weer lekker opgeruimd en dan mag ik van mezelf weer tulpen kopen, daar ben ik zo gek op!



Toen het laatst 's nachts zo vroor heb ik veel foto's gemaakt in het park, zo mooi!












Altijd handig om je mobiel bij je te hebben voor prachtige onverwachte plaatjes.


Heel veel kaarten gehad, de hele koelkast/vriezer vol. Er zitten ook nog 8 kaarten op de kamerdeur.
Heerlijk vind ik dat, ze blijven gezellig hangen tot mijn verjaardag.

Vandaag lekker zacht weer, ik rook het voorjaar al!


Zag net in de tuin dat de sneeuwklokjes al een eind boven de grond staan, heerlijk, ben helemaal klaar voor het voorjaar! 😎

Wat ik op quiltgebied ga doen dit jaar?
Heb geen grote plannen, wel aan een klein nieuw projectje begonnen, misschien laat ik daar volgende week wel wat van zien.


Kwam deze vraag tegen op een theezakje.... nou daar weten wij wel raad mee met die extra dag 😜

Geniet van de laatste oliebollen en het zachte weer.
Liefs,
Floor


15 opmerkingen:

  1. Lief als jullie ook dit jaar weer een reactie op mijn blog willen zetten.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed 2022 toegewenst Floor voor jou en al je dierbaren, en dat je nog veel mooie projecten mag maken dit jaar.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Floor,
    Gezond 2022 wens je ons en dat is dan ook het allerbelangrijkste natuurlijk!!
    Als we de gezondheid hebben kunnen we uitstapjes maken, genieten van onze hobby, ons zelfstandig behelpen. En als we die gezondheid even niet hebben dan proberen we er gewoon het beste van te maken -:)
    Je had het goed georganiseerd met kerst. Wat worden je kleindochters groot!! Prachtige dames zijn het. Dit is een foto om te koesteren.
    Leuk, die koelkast vol met lieve wensen (ik zie het mijne hangen-:))
    Op dit moment heb ik geen behoefte aan een extra dag in de week. Maar als ik binnenkort weer alles kan dan is die zeker welkom. Ik heb veel in te halen!
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, veel gezondheid in 2022 wensen we elkaar want dat is nu het belangrijkste. Fijne kerstdagen heb je gehad met de familie, daar kun je met plezier op terugkijken. Met die leuke foto's lukt dat wel. En nu even de kerstboel opruimen en dan fijn met de lapjes aan de gang, ben benieuwd naar het project.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieve Floor,

    Gelukkig Nieuwjaar! De kleinkinddames worden al zo groot, zo leuk om te zien ... Mooie foto's en heel veel plezier op quilt- en ander vlak in het nieuwe jaar!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een creatief 2022!
    Hi hi waar bestel je die extra dag?
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jou uiteraard ook een heel mooi, creatief, gezond en liefdevol jaar toe, met natuurlijk veel mooie quiltprojecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al de 2 de januari, maar toch nog de beste wensen voor het jaar 2022, en quilt werkjes komen er vast wel.
    En gezellig de familie op bezoek.
    Ook hier gespreid veel aanloop, we hebben niks te klagen.
    Weer mooie winter foto's gemaakt.
    Groetnis Annie
    Was en gezellige tijd, maar ook hier morgen opruimen, en klaar voor het komende ( handwerk) jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor 2022.
    Hopelijk een jaar waarin we gezond blijven en lekker creatief aan de slag kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooie kleindochters heb je, Floor. Het worden al echte jongedames en wat lijken ze op elkaar zeg...
    Fijn dat je zoveel gespreid bezoek had, dat is toch gezellig met deze dagen. Maar ja, daar is nu weer een eind aan gekomen en helaas heb je nu heel veel op te ruimen... Ik weet nog wel toen ik jaren geleden aan allerlei kerstversiering deed, dat ik blij was dat de rommel er weer uit kon. Hoppa de bezem erdoor... Ik denk dat ik het toen al te vol vond, maar ja met kinderen doe je het gewoon. Sterkte met opruimen en die bos tulpen heb je daarna dubbel en dwars verdiend. Misschien moet je er maar gelijk 2 kopen!
    Je natuurfoto's zijn om je bij te verwonderen, zo prachtig.. en je krijgt het zomaar cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleindochters heb je toch Floor, Fijn dat jullie op dezemanier toch bij elkaar konden komen.
    Ben zelf ook altijd wel weer blij als de feestdagen voorbij zijn. Weer terug naar 'normaal'. Al weren't we niet meer zo goed wat dat is eigenlijk........

    Ik wens je in ieder geval een heel goed en gezond 2022 met veel creativiteit en mooie projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een extra dag in de week ? Nou, die zou ik helemaal aan mezelf besteden. Uitslapen, lezen en handwerken. Maar ja, dat zal er wel niet van komen hè.
    Wat heb je toch leuke kleindochters, een hele mooie foto van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een gezond en gezellig nieuw jaar toegewenst.
    Productief jaar hoef ik jou niet toe te wensen want dat ben je toch wel op alle vlakken. Fijn dat je het gezellig hebt gehad met Kerst en oud/nieuw. De kerstspullen op ruimen is ook niet mijn favoriete werk. Ik wacht nog een paar dagen met de boom tot 6 januari. Het is iedereen aan te raden om elke dag even naar buiten te gaan, zo veel te zien en te ruiken. Hier komen de sneeuw klokjes ook al boven kijken. dan gaat het bij mij ook al weer kriebelen om aan de slag te gaan, maar de winter kan nog komen dus we beheersen ons. Gr. Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou en gezond en creatief 2022.
    Hopelijk mogen we nog vele blogjes van elkaar lezen toch.
    Bij mij ook al bolletjes boven, veel meer zelfs als de sneeuwklokjes. Als dat maar goed gaat he, het is toch nog even winter. Gelukkig gaan de dagen weer langer worden met het licht..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen