zaterdag 30 maart 2019

Lekker genieten.

Ja, vandaag was het ook genieten. Wat een heerlijk weertje! Lekker wat in de tuin gedaan, en ook   wat zitten lezen na gedane arbeid.

Maar verleden week zondag was het ook genieten.
Ben naar een Brocantefair in slot Zeist geweest.
Eigenlijk ben ik niet echt een brocante mens. Die witgeschilderde meubels is niets voor mij.
Maar oude spulletjes wel, dat weten jullie inmiddels.


Dus lekker struinen.... kom loop  even mee en geniet van de foto's die ik heb genomen...







Op dit model typemachine heb ik mijn typediploma nog gehaald... ja, zo oud ben ik al 😮




Prachtig deze antieke jurken, daar had ik destijds wel in willen trouwen... kan nog natuurlijk 🤣



Ooohhh wat heerlijk al die knuffels...







Ook veel oude poppen gezien, maar alles best aan de prijs...


Natuurlijk kon ik het niet laten.... dit schatje kon ik niet weerstaan, ook al is het deze keer geen Schildpad pop. Maar dat snuitje en die rode wangetjes, zo lief!


Het originele jurkje is ook zo mooi.

Mijn quiltwerk ligt een beetje in de lappenmand helaas. Het lukt nog niet zo goed, maar af en toe wat steekjes, dan komt het ooit wel af.
Inmiddels heb ik al 9 blokken van de kersenmuisjesquilt over de post gekregen, en heb blok 3 bijna af, volgende week laat ik die zien.


Deze kom ik net tegen op het net, helemaal mee eens natuurlijk, laten we lekker zo af en toe weer kind zijn!

Dag lieve lezers, tot blogs en geniet van de zon.
Liefs,
Floor

17 opmerkingen:

  1. Ben altijd blij met jullie reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Floor.
    Heerlijk he dat voorjaarsweer. Ik heb ook zo genoten van dit voorjaarsweer. Hebben we denk ik gewoon nodig.
    Wat een leuke foto's zeg wat zul je genoten hebben. Wordt je daar niet heel hebbering van? Die typmachine komt mij ook heel bekend voor het was wat toen blind typen met tien vingers maar ook ik heb het destijds gehaald.
    Een hele fijne zondag en hopelijk volgende week weer van die mooie dagen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto's met al die 'oude meuk'. Ben gek op oude paspoppen. Heb er geen, want ze zijn niet te betalen.
    Je bent weer super geslaagd met een gaaf popje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat was een heerlijk uitje! En aan de foto's kun je wel zien dat het mooi weer was. En wat kijkt het popje lief, zo schuin weg met haar oogjes, een schatje ... natuurlijk kon je die niet laten staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fair, Floor. Knap dat je je zo in kon houden en maar één pop kocht. Het is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een práchtig popje heb je gekocht.
    Deze vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, je kon het toch niet laten, weer een mooi popje erbij! Ze is ook een schatje om te zien.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er fijn uit! En dat popje... zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie reportage van je dagje brocante markt.
    Het spreekt voor je, dat lieve popje kon daar niet laten toch
    . Plezier er mee.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's,en inderdaad je nieuwe aanwinst ziet er lief uit. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een schatje gescoord op die mooie brocantemarkt. De spreuk over oud worden is me uit het hart gegrepen, ben het er helemaal mee eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo'n foto-impressie van al die oude en vervlogen herinneringen te zien. Een mooi popje heb je gekocht en ik wens je veel inspiratie voor je quilting.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een beetje rondlopen op zo'n brocante is altijd wel leuk en dan nog zo'n lief popje tegenkomen..ze is echt schattig..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke markt was dat Floor. Jammer dat ik dat gemist heb, anders was ik ook graag eens gaan kijken. Slot Zeist ken ik uiteraard wel: wij zijn 19 jaar geleden op het slot geregistreerd/getrouwd. Geniet van het lekkere voorjaarsweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat doe ik nu ook zo graag, op zo'n brocantemarkt rondlopen. Gezellig sfeertje!! Je bent toch niet met lege handen naar huis gegaan. Leuk popje mocht er mee naar huis!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Genieten, dank dat we even mee mochten naar Zeist ;)
    Sterkte met je arm en liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie spreuk, helemaal mee eens. Wat een leuke brocante markt bezocht je, en natuurlijk heb je weer een lief popje voor je verzameling gevonden. Ik hoop zo voor je dat het quilten snel beter zeal gaan. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen