vrijdag 31 januari 2020

50 Jaar!!!

Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, hoewel het vandaag 50 jaar geleden is...


... dat dit kleine frummeltje werd geboren.
Het was een verjaarskadootje dat ik "kreeg" op mijn 22ste verjaardag.
Nou "krijgen"... ik er wel heel erg hard voor heb moeten werken :-)
Maar iets mooiers kan je toch niet krijgen als je jarig bent?
Inmiddels is hij wat gegroeid en vandaag een "oude" man geworden haha!
Ben nog steeds heel blij met hem hoor.


Maar het betekent dus ook, dat dit lieve boos kijkende meisje vandaag ook jarig is, 72 jaar geworden.


Die foto is een gedeelte van deze leuke foto. Mijn twee broertjes, grote zus en ik, de dames hadden er niet zoveel zin in zo te zien.
Mijn jongste broertje was nog niet geboren.


Nu ik toch met oude foto's bezig ben... deze vind ik ook zo mooi. Ik was toen 6 jaar en het was heel wat in die tijd dat er op school een fotograaf kwam. We moesten er speciaal voor naar school komen herinner ik me nog.
Er werd opgeschreven wat ik aan had, want de foto's werden destijds nog met de hand ingekleurd.
Ben niets veranderd hè, nog steeds zo'n lief meisje haha... nou Floortje... zo kan het wel weer...


Ik kreeg van mijn lief deze mooie rozen, en van mijn jarige zoon en schoondochter zo'n leuke vaas met plantjes waar later de kurk op moet, geheel zelfvoorzienend dus.

Kreeg van Theo ook nog deze mooie liefdesbedel voor aan mijn armband. Die paste er nog net bij.


Dit boek kreeg ik ook van hem, echt hilarisch! Je blijft lachen om die rake uitspraken en plaatjes, dus dat is samen genieten.


Verder nog een koelkast vol felicitatiekaarten, heerlijk om te krijgen!
De kerstkaarten van de week verwijderd en deze hangen dan weer tot de zomer.
Volgende week een lunch met twee vriendinnen en dan moet ik weer een jaartje wachten.


Nu opschieten want vanavond een feestje bij mijn eigenste Abraham!

Lieve groetjes,
Floor




24 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer op mijn blog bent en een reactie wilt plaatsen.
    Vind ik altijd erg leuk om te krijgen.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbel gefeliciteerd, Floor. En wat een enige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor jullie twee een gelukkige verjaardag en nog eens zoveel jaartjes erbij
    geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, die oude foto's, vooral Floor met pop. Die heb je vast nog wel. Hartelijke felicitaties, ook voor de grote zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dubbel gefeliciteerd! En wat een prachtige foto's... met karakter..
    En wat heb je veel kaarten gekregen, Floor. Iedereen weet natuurlijk dat je daar erg van houdt. Fijne avond met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, en ook met je jarig zoon.Dubbel feestje om te vieren.
    Mooie foto's uit de oude doos.Lief meisje was je Floor
    Kleuren foto dat dat toen kon, wist ik niet
    De postbode heeft je goed bezocht

    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Harte Proficiat met deze verjaardagen. Je kind 50 jaar het is haast niet te geloven toen wij zelf 50 werden was dat al een dingetje maar een kind 50 is wel heel bijzonder.
    Wat een leuke foto van jou zelf, die strikken in het haar dat was wat toen wij jong waren.
    Ik wens je alle goeds en heel veel fijne jaren toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je samen met je zoon verjaardag kan vieren, mijn oudste zus heeft haar eerste zoon ook op haar verjaardag gekregen. Lieve Floor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook gefeliciteerd met en voor je zoon met z'n 50e verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dubbele felicitatie Fleur!! Geniet van alle feestelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoera......hoera.....van harte gefeliciteerd voor de twee jarigen🍾🥂
    Wanneer jullie verjaardag net zo leuk geweest is dan dat de foto's in je blogpost zijn........is het in elk geval heerlijk om weer 'n jaartje ouder te worden.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Floor nog gefeliciteerd met deze heugelijke dag. Hoop dat jullie een leuk feest hebben gehad. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Floor.
    Was gisteren een dag dat ik van hot naar her vloog.
    Hoop dat jullie saampjes een gezellige verjaardag hebben gehad.
    Maar dat is vast goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd nog met je verjaardag Floor,hoop dat het een gezellige dag is geweest.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd voor de twee jarigen.
    Dat er nog maar heel veel mooie jaren mogen volgen.
    Groetjes Marja
    🌷🌷🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou 'Floortje' je bent goed verwend hoor! En je zoon, dat was natuurlijk het mooiste verjaarscadeau wat je ooit kreeg, bijzonder, een kind krijgen op je verjaardag! Altijd tegelijk feest en dit jaar een extra groot feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk je oude kiekjes, geweldig.
    Jullie samen vandaag gefeliciteerd hoor.
    Maak er een gezellige dag van.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Floor,
    Nu zie ik dat je deze blogpost gisteren hebt geschreven. Maar toch nog welgemeende verjaardagswensen van mijn kant.
    Toch bijzonder om samen met je kind jarig te zijn!
    Wat een prachtige "oude" foto's zijn het. Ik herinner het me nog als toen, de dag dat de fotograaf op school kwam. Dan mochten de beste kleedjes aan naar school. Zó spannend als nadien de foto's in de klas werden uitgedeeld!
    Soms kom ik in de kringwinkel zulke prachtige kinderfoto's tegen. Ik kan dan niet begrijpen dat zoiets in de kringloop terechtkomt??
    Nu nog nagenieten van de feestelijke dag gisteren!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat speciaal, om samen met je zoon jarig te zijn. Nog gefeliciteerd hoor met deze bijzondere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog gefeliciteerd Floor en ook je zoon. Speciaal om op je verjaardag moeder te worden. Je bent flink verwend door Theo en al die kaarten maken het extra feestelijk vind Ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wel een paar dagen te laat, maar ik wil je alsnog van harte feliciteren met jouw verjaardag. Met heel veel goede wensen van mij en gezondheid in jouw nieuwe levensjaar.
    Een leuk blog heb je erover gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O jee, ik ben natuurlijk ook te laat nu, maar met terugwerkende kracht een dubbele felicitatie!!! Een heel goed, gezellig en gezond nieuw levensjaar gewenst!
    Grappig, die foto met die grote strikken in je haar. Die had ik ook en dat was best sjiek, toch? ;)

    Geniet van de nieuwe week en hartelijke groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd nog met jullie verjaardagen !! Mooie en lieve foto s van.jou en je zoon 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Veel en veel te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Ontzettend leuk, die oude foto's. En dat die met de hand ingekleurd werden wist ik niet, weer wat geleerd! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I follow you # 145 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen