donderdag 21 december 2023

Kerst 2023.

Altijd gezellig om even een kerstblogje te schrijven.
Nou ja schrijven... het is meer plaatjes kijken hoor.
Wil even mijn huiskamer laten zien in kerstsfeer.
Elke dag een paar dingen neerzetten en na drie dagen was het klaar.
Ik geniet van alles, kijk maar mee:












Het is veel en vol, dat zie ik ook, maar met kerst en al die lichtjes en kaarsjes, helemaal mijn ding.


Met deze prachtige kaart uit de jaren 80 wil ik iedereen gezellige en liefdevolle kerstdagen wensen.
Geniet van de jaarwisseling met een lekkere oliebol !
Tot volgend jaar!
Liefs,
Floor


15 opmerkingen:

  1. Wat gezellig Floor. Geniet maar fijn van je mooie huis. En ik zag ook een leuk quiltje! Voor jou ook fijne Kerst gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Floor,
    Je bent er prima in geslaagd om je huis om te toveren in een super gezellig kersthuis ๐ŸŽ„✨️
    Zo heerlijk om tijdens deze donkerste dagen te genieten van de vele kerstlichtjes zowel binnen als buiten!
    Ik zie ook enkele kleine winterse quiltjes hangen ๐Ÿ‘Œ
    Ook voor jou gezellige feestdagen gewenst.
    Dankjewel voor zoveel leuke blogjes in 2023. Benieuwd wat 2024 brengt !!
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch zo een kersthuis. Lekker van genieten. Leuk dat je winterquiltjes hangen. Hele gezellige dagen gewenst voor jou en je dierbaren. En een goed 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel en vol met kerst is helemaal goed wat mij betreft Floor, het brengt gezelligheid en warmte in deze donkere dagen.
    Hele fijne feestdagen gewenst samen en met allen die jullie lief zijn en op naar een goed 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er bijjou heel gezellig uit in huis en mooi de kaart uit de jaren 80-- daar hou ik wel van.
    Ook voor jou en allen die je dierbaar zijn,goede Kerstdagen en een creatief en voorspoedig 2024
    Gezellige dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dagen Floor, en de versiering echt mooi hoor.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet zeker dat jij geniet van al dat moois! En als het dan vol staat, dan hindert je dat niet... Je hebt er weer veel werk van gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig Floor in jouw kersthuis met al die lichtjes, ik hou er ook zo van.
    Gezellige dagen gewenst.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Floor, ook voor jou en jouw dierbaren een warme Kerst toegewenst en een gezond nieuw jaar.
    Het ziet er gezellig uit bij jou. Ook bij ons is het vol en dat maakt het juist gezellig en warm, vind ik. Groet Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooohhh Floor, wat heb je toch een heerlijk GROOTS versierd
    Kerst-huis. Zoveel gezellige sfeervolle hoekjes, het is gewoon
    รฉรฉn groot feest. Ben al en hele tijd heen en weer aan het
    scrollen om al e foto's goe te bekijken, heerlijk om te doen.
    Lieve Floor, wens je samen Met Theo, liefdevolle en
    harmonieuze kerstdagen. En gebiet volop van je PRACHTIGE versierde huis!!!

    Liefs Josephine ๐Ÿงก
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„



    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne kerstdagen en een gezond en creatief en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. your christmas display looks wonderful...........happy new year.........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele fijne jaarwisseling gewenst Floor, en alle goeds voor het nieuwe jaar! Graag tot ziens in 2024!

    BeantwoordenVerwijderen