donderdag 6 oktober 2011

Naar de bee, en gratis lapjes!

Gisteren weer gezellig naar de quilt-bee in Benschop geweest, waar deze keer - net als al eerder dit jaar - weer gratis lapjes en quiltboeken lagen van een mevrouw die er mee ophield.
Heel jammer voor haar, maar leuk voor ons.
Kijk de dames lekker graaien! Gratis maakt altijd een beetje hebberig, ook bij mij hoor, had weer leuk wat lapjes (vooral effen) gevonden en ook één boek.

Kan allemaal weer fijn in mijn lapjeskast en ik kan  heerlijk in het (oude)boek snuffelen en mooie quilts bekijken. Want of ze nu oud zijn of nieuw, ze blijven vaak mooi om te zien.

Maar zoals jullie zien, werd er ook hard (nou ja....)gewerkt, maar vooral erg veel gekletst, maar dat hoort er natuurlijk bij.

Helma, de leidster van de bee, had een prachtige en fleurige kinder-quilttop klaar. Kan ze fijn met het quiltwerk beginnen, maar we willen hem natuurlijk nog wel een keertje zien als hij helemaal af is!

Natuurlijk had ik de mijne ook meegenomen om te showen! (foto Helma De Jongh- Ravestein)
Nadat ik hem op les en op de andere bee ook al had laten zien, mag hij nu weer fijn tot rust komen boven onze eettafel.

1 opmerking:

  1. Dit is ook een felicitatie waard, maar wel een heel ander gevoel. Ria.

    BeantwoordenVerwijderen