vrijdag 30 maart 2018

Hartelijk dank!

Hartelijk dank lieve lezers voor al jullie lieve reacties op mijn blog, per mail, en met de vele kaarten die ik heb gekregen naar aanleiding van mijn ongeluk waar ik in mijn vorige blogje over schreef.


Met magneetjes hang ik altijd de kaarten op de koelkast, en het lijkt nu wel of ik jarig ben, zoveel gezellige kaarten heb ik gehad.


Kreeg zelfs van Grietje uit Bolsward een mooie kaart met een schitterend lapje er bij!
Helemaal mijn smaak dat lapje. Lekker "stoffig" donker rood.
Heb er zelfs al een blokje van gemaakt, en ga het ook nog gebruiken voor een Jane blokje, daar past het ook prachtig bij.


Hier gaat alles erg moeizaam. Mijn man doet wat hij kan, maar het wordt hem ook vaak te veel.
Ik heb nog steeds veel pijn en ben snel moe. Dan moet ik weer gaan liggen.
Gelukkig heb ik deze lange grijpstok waarmee ik dingen kan oppakken die ik laat vallen, of die laag liggen, want bukken mag ik niet.
Af en toe doe ik een paar steekjes om de moed er in te houden, of loop een stukje buiten achter de rollator.
We krijgen aan alle kanten hulp van thuiszorg en vele super lieve buren.

Hopelijk gaat dat over een paar weken wat beter, want wat duren de dagen nu lang!
We klagen toch altijd dat de tijd zo snel gaat????
Nou, ik heb de oplossing gevonden hoor. Stort je van de trap en de dagen kruipen voorbij :-)
Toch maar niet doen.....


Natuurlijk zoals elk jaar gisteren op t.v. weer genoten van The Passion.
Wat een prachtig thema weer deze keer : "Ik zie jou".
Laten we elkaar zien, welk geloof of kleur we ook hebben.
Zo mooi dat in de Bijlmer, waar het zich dit jaar afspeelde, bijna 150 verschillende nationaliteiten samenwonen en dat ze elkaar elke dag weer "zien".

Heb een fijne week met elkaar!
Lieve groetjes,
Floor






17 opmerkingen:

  1. Wat een pech, je van de trap storten is niet iets waar je blij van wordt. Ik hoop dat je snel minder pijn hebt en ook weer meer kunt. Prachtig was de Passion, ook wij hebben er hier van genoten. Hele fijne Passdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Floor, dat je weer on line bent want we willen graag weten hoe het met jullie gaat. Goede Pasen gewenst, hartelijke groeten en "good goan".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh Floor wat een vette pech is dat voor jullie. Ik had je vorige berichtje gemist ivm comp die stuk is. Gelukkig is er Hulp maar zelf doen is toch het fijnste he. Heel veel beterschap en een spoedig herstel toegewenst.

    Groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Floor toch hoop voor jou dat de pijn snel minder word. Samen in de lappenmand dat valt niet mee zeg. Maar toch fijne Pasen samen.......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het valt niet mee, herstellen na zo'n zware val. Fijn dat er genoeg hulp is. Het is een goed teken dat er weer zin is in wat steken zetten. Beterschap!
    En natuurlijk een goed weekend gewenst. Hartelijke groeten, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou vol, Floor! Elke dag een stukje verbetering. Veel beterschap en een hartelijke groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat jullie zoveel hulp krijgen. En wat leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen. Het herstel gaat zeker langzaam maar je moet maar zo denken elke stap vooruit is er weer eentje de goede kant op. Dat denk ik ook elke dag. De grijpstok herken ik die gebruik ik ook regelmatig. Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is natuurlijk erg zwaar, maar "de tijd heelt alle wonden" zeggen ze toch altijd. Ik wens je heel veel sterkte! Het komt goed, al gaat het nu even langzaam. Wat fijn dat je zoveel berichtjes en kaarten hebt gekregen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er is aan je gedacht en er word goed voor jullie gezorgd. Heel fijn is dat.Geduld is een schone zaak zegt men.
    Kan me voorstellen dat je graag weer wat meer wil doen.
    Toch nog rustig aan doen hoor. Mooi geschreven, ook ik heb genoten van The Passion
    Heel veel sterkte
    Goede Paasdagen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed dat je door de ongemakken heen de lichtpuntjes kunt blijven zien! Fijn al die hulp ook, mag je dankbaar voor zijn. En af en toe even klagen omdat het lichaam niet wil mag ook best even om stoom af te blazen. Fijne en gezegende paasdagen voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat zoveel mensen aan je denken! En zelfs een lief lapje over de post.. Dat motiveert toch hè..
    Dat de dagen lang duren wil ik best geloven! Houd je van series kijken? En kun je lezen of gaat dat niet goed vanuit de houding die je moet aan nemen?
    Sterkte en geduld gewenst hoor! Fijne paasdagen met allen die je lief en dierbaar zijn..
    Liefs van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt en fijne buren. Maar hoe lief ook het is altijd moeilijk afhankelijk te zijn van anderen. Hopelijk knap je snel op en steekjes als afleiding kunnen ook goed helpen.
    Fijne paasdagen.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig, al die kaartjes die je hebt ontvangen om je een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijd. Fijn dat je al een blokje hebt kunnen maken van dat lieve lapje.
    Veel sterkte en geduld de komende weken!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hou de moed er in Floor. Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit ook weer voorbij gaat, maar geduld, geduld....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lijkt me dit ontzettend moeilijk! Zo fijn, alle hulp, maar wat zou je graag alles gewoon zelf willen kunnen doen. Hopelijk verloopt het herstel voorspoedig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach ach Floor, wat een pech en wat een toestand..Een kwestie van heel veel geduld hebben en alle hulp accepteren die aangeboden wordt. Ik leef met je mee, mijn tijd besteed ik de laatste maand zoveel mogelijk bij mijn ouders die in een vergelijkbare situatie zitten.. sterkte lieve Floor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach Floor toch hoop voor jou dat de pijn snel minder word. Samen in de lappenmand dat valt niet mee zeg. Maar toch fijne Pasen samen.......liefs.Conny

    HolidayPalace

    BeantwoordenVerwijderen