vrijdag 13 augustus 2021

Een jaar met Juultje, augustus.

Hallo lieve lezers, hier weer een berichtje van het leukste vogeltje van Nederland 😉
Floortje zit nog regelmatig in de lappenmand. Maar ze houdt toch zo van lapjes, dus zo erg kan het niet zijn lijkt me...
Maar ze komt er soms uit en dan trek ik haar aan haar mouw en zeg dat ze nu verder moet met mijn maandblok.
Natuurlijk doet ze dat dan, want ze is (heel soms) heel gehoorzaam.


Maar gelukkig heeft ze toch hard gewerkt (waarvoor mijn dank) en is mijn augustus blok op tijd af.
Leuk geworden hè?
Om Floor op te vrolijken heb ik een High Tea besteld met cup cakes en natuurlijk een pot geurige thee.


Ik zoek op de grond naar kruimels, want ik lust ook wel wat.... helaas nog niets geknoeid...


Gezellig die tafel met mini mini gebakjes en kleurig theeservies.


Zo klein, dat het opnaaien bijna niet te doen was, maar met mijn aanmoediging "goed zo, je kunt het!", is het toch gelukt.

Op de stoel staat een plant, die moet er natuurlijk wel even af, anders kan ze nergens gaan zitten.


Deze leuke vlaggetjes stonden niet op het patroon, maar ik wilde graag slingers ophangen, dus heb ik gevraagd of die er bij konden en natuurlijk deed ze dat voor mij.


Nou, wij gaat lekker in de tuin aan de thee, nou ja, ik hou niet van thee, maar ga aan de cup cake-kruimels, en wie weet krijg ik wel een hele 😘 


Kijk, zo leuk als deze maand er ook weer aan komt! 
Wordt straks vast super als de 12 maanden van dit jaar voorbij zijn.

Eindelijk schijnt de zon, dus genieten jullie er maar van, dat doen wij ook.
Lieve knuffel van Juultje en van Floor!

10 opmerkingen:

  1. Leuk als je een reactie achter laat.
    Groetjes van Juultje en Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Floor, ik ben helemaal opgevrolijkt van je augustus blok. Nog ééntje te gaan! Dat wordt een feestelijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig blok weer. Knap dat je al dat gepriegel kunt. Hopelijk ben je een beetje opgevrolijkt van deze Juul en gaat het weer wat beter met je.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juultje, ik hoop echt dat je toch goed op Floor let... Ik stond eigenlijk van de week op het punt om Floor te mailen en te waarschuwen voor je voortvarendheid en te adviseren om 'snatertje dicht' tegen je te zeggen en als dat niet hielp een knijpertje erop te zetten...
    Maar nu lees ik wel lieve dingen van je!
    Dit is een prachtig blokje en fijn dat jullie zo samen kunnen genieten. Dat zal Floor zeker goed doen! En fluit maar een mooi liedje voor haar...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig blokje van mijn maand, dat is de maand van mijn verjaardag. En Floor, beterschap hoor. Hoop dat je snel weer opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Floor,
    Zo snel had ik dit augustusblok niet verwacht na het lezen van je vorige blogpost. Ik kan er alleen maar héél blij om zijn. Dat wil immers zeggen dat je de energie hebt gehad om een blok met zulke kleine onderdelen te maken. Het is je weer prachtig gelukt. Wat zijn we al ver opgeschoten met het jaar. Voordat je het weet ben je de kerstslingers voor het decemberblok aan 't borduren 😉
    Maar eerst uitkijken naar het septemberblok dat waarschijnlijk de komst van de herfst zal aankondigen 🍂🍁🌾
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jemig Floor, wat naar, dat gesukkel! Ik hoop dat je supersnel weer opknapt. Beterschap!
    Je blok is weer schattig en die vlaggetjes maken het helemaal àf.

    Liefs en groeten, Carolien
    P.S. Ben aan een kleine mandjesquilt begonnen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig blokje, Floor! Fijn dat het toch lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk weer dit blok, je bent er bijna!
    Ik hoop dat je je al wat better voelt en geniet van de zonnige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig blok weer met cake en slingers. Dat zal niet mee gevallen zijn al die kleine stukjes maar het is je weer gelukt. Hoop dat het weekend je weer wat zon en energie gebracht heeft. Vandaag is het meer weer om in bed te blijven met een fijn boek. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen